Voinko palauttaa tai vaihtaa vialliset laatikot?
1. Laadukkaat tuotteet
Tuotteet voidaan palauttaa 14 päivän kuluessa toimituksesta, jos ne ovat käyttämättömiä, vahingoittumattomia, alkuperäispakkauksessa ja täydellisinä. Räätälöityjä tai erityisesti tilattuja tuotteita ei voi palauttaa. Palautuksen järjestää ostaja omalla kustannuksellaan, varmistaen tuotteen asianmukainen pakkaaminen.
2. Laadukkaiden tuotteiden palautusprosessi
Lähetä ensin kirjallinen pyyntö sähköpostitse osoitteeseen support@superbox.fi, ilmoittaen tilauksen tiedot ja laskun palautusta varten. Rahat palautetaan vasta, kun tuotteet on vastaanotettu ja tarkastettu, että ne täyttävät palautusehdot.
3. Virheelliset tuotteet
Jos tuote on virheellinen meidän syystämme, se korvataan tai maksettu summa palautetaan. SUPERBOX ei vastaa vaurioista, jotka johtuvat virheellisestä säilytyksestä.
4. Virheellisten tuotteiden palautusprosessi
Lähetä ensin kirjallinen pyyntö tuotteen valokuvien ja vikojen kuvauksen kanssa sähköpostitse osoitteeseen support@superbox.fi. Rahat palautetaan tai tuotteet vaihdetaan vasta, kun ne on vastaanotettu ja tarkastettu.
Lisätietoja palautusprosessista löytyy verkkosivustomme Palautusehdot-osiosta.